четвер, 5 грудня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим,  які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: він покращує навички, дозволяє раціонально розподілити час при пошуках матеріалу для роботи та дослідженнях на різних сайтах. Я працювала в групах - обговорювала презентації колег. Мені сподобалася дискусія на педраді, я дізналася більше про авторські права. Намагалася створити форми оцінювання для учнів 2 класу відповідно до завдання власного проекту. Було радісно проглядати презентації вчителів. Всі такі молодці! Безліч ідей і цікавих завдань, яскраве оформлення! Тепер виникло бажання зробити щось незвичайне, фантастичне.

2 коментарі:

  1. Вікторія Олександрівна, а до цього ваші шедеври не були незвичайними і фантастичними? Тепер буде ще круче?!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не смішіть мене, Людмила Олександрівна! Хіба ви не проглядали проекти наших російських колег? Ось там політ фантазій та вміння працювати з новітніми технологіями. Жалкую, що я не вчитель інформатики на даному етапі. Мабуть, краще вже так як є, а то б далеко занесло, бо народилось багато ідей. Якщо їх втілити в життя - це буде занадто.

      Видалити